Je 2.8.2011 a my sa nachádzame na západnom Slovensku pri revíri Chyť a pusť. Na tento revír chodíme už 2 roky a zatiaľ sme si tu pár krát pekne zachytali. Raz je to tu tak, že za 5 hodín vytiahnete 10 kaprov a raz tak, že za 2 dni príde len jeden záber. Kapria osádka je tu od 4- 25 kg, takže motivácia je vždy veľká. My sme sa rozhodli ísť na 3 dni. Pred 2 týždňami sme tu boli a za 3 dni sme mali 5 záberov a dokopy len 2 ryby. To isté sme čakali aj na tejto výprave lebo počasie bolo rovnaké. Obsadili sme 2 miesta hneď vedľa seba. Ja som rozkŕmil miesto pred sebou, oproti druhému brehu cca pol kilom boilies scopex-oliheň. Druhé miesto som si rozkŕmil 10 metrov od brehu pri leknách. Tam som nahádzal viac boilies iných rozmerov a príchuti. Poputoval tam ananás, indian spice, scopex-oliheň a pár tigrích orechov.

Motýľ

Najprv som išiel postaviť bivak a až potom som nahodil. Montáže som mal jednoduché. Keďže je skoro všade cca 10cm bahna zvolil som dlhší nádväzec a to 15-20 cm. Háčiky som zvolil longshanky od dvoch firiem a to Fox a Korda ,obidvoje veľkosť 6. Ešte som na každú udicu dal 1 meter olovenej šnúry, aby to všetko pekne ležalo na dne. Vedel som, že cez deň nebude nič brať tak som oddychoval na lehátku vonku a sledoval nádhernú vodu.

Udice

Párkrát som videl na mojom lovnom mieste bublinky ale vedel som, že záber nepríde. Okolo 14tej hodiny má tatino pomalý záber a nakoniec je z toho luxusný 40 cm pleskáč. Zabral na halibut peletu, na začiatok to stačí. Začína noc a s ňou prichádzajú aj zábery. Prvý začína, tatino cca o 22:00 zasekáva ale kapor sa vypína hneď po zábere. Ďalší záber prichádza mne o hodinu z miesta oproti brehu. Kapra úspešne zasekávam ale ten sa 2 metre pred brehom vypína. Škoda, vymieňam nádväzec lebo v ňom nemám už dôveru. Nahadzujem a verím, že teraz to začne. Tatino zatiaľ vyťahuje kapra o hmotnosti 10 kg na tigrí orech, ktorý tu je čoraz viac obľúbený. Prvá noc a zatiaľ 3 zábery, no len jedna ryba. Je ráno, vstávame o 10-tej, nahadzujeme čerstvé nástrahy a oddychujeme po noci. Cez deň zasa nič neočakávame a tak hráme karty a čítame časopisy. Cez deň je to presne ako som očakával, nič neprichádza a tak o 23.00 ideme spať. Ešte som ani neležal v lehátku v stane a už mi signalizátor ohlasuje jazdu ako od splašeného koňa. Po záseku ma skoro stiahlo do vody. Asi 2 minúty kapor jazdí po jazere a ja nemôžem nič urobiť. Kapor sa bohužiaľ zasekáva do lekien. Ja som sklamaný, že som zrejme stratil ďalšieho pekného kapra. Snažím sa odtrhnúť montáž ... Zrazu som zistil, že som zamotal suseda. Nastáva obrovské prekvapenie keď zisťujem, že nie som zamotaný a z brzdy mi ide silon a že mám stále na palici toho kapra! Celý šťastný zatiahnem brzdu a zdolávam rybu. Za takých 5 minút je v podberáku. Takého krásneho kapra som ešte nikdy nevidel.

Erik

Nakoniec je z toho môj osobák. Jeho miery sú 13,5 kg a 88 cm. Zlákal sa na 2 boilie- tigrí orech s plavačkou. Nastáva fotenie a šetrné pustenie kapra späť do vody.

Chyť a pusť

Celý premočený, keďže nám tu už 4 hodiny intenzívne pršalo, si líham do lehátka a zaspávam. Ráno o 12 sme zbalení a odchádzame. Celkovo sme dosiahli 6 záberov, každý po jednom kaprovi a šťastní odchádzame domov.

Sme spoľahlivý predajca a katalóg tovaru na internete. Na Sportovyrybar.sk nájdete známe produkty od renomovaných výrobcov. Tovar je možné vyskúšať a vrátiť, ak by napr. nesedela veľkosť. Nakupovanie nebolo nikdy jednoduchšie. Vyberajte zo širokej ponuky tovaru na Sportovyrybar.sk.
Vyberajte z ponuky
36581
produktov
244
overených dodávateľov
Top akcie a zľavy na vybraný tovar